آشنایی با وایب لیبل و مزایای آن

آشنایی با وایب لیبل و مزایای آن

ضرورت استفاده از وایت لیبل

بازار نرم افزاری ایران به شدت تحت تاثیر رقابت و پیشرفت های جهانی در حال تکاپو و تلاش برای پیشبرد و توسعه نرم افزارهای مورد نیاز شرکت ها و صنف کاری موجود در بازار است. ایجاد یک بستر نرم افزاری مناسب مانند وایت لیبل در دنیای فناوری ارتباطات امروز شاید بتواند کمک بسیار بزرگی برای رشد و ارتقای برخی از مشاغل باشد. این بستر امکان رزرو و فروش آنلاین را برای تامین کنندگان و توسعه دهندگان صنف های مختلف از جمله آژانس های گردشگری در رزرو و خرید بلیط فراهم کرده است. در ادامه این متن ما شما خوانندگان عزیز را با وایت لیبل فروش بلیط و مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

وایت لیبل ( white label ) یا برچسب سفید چیست؟

امروزه وایت لیبل یکی از روش های پر طرفدار در بسیاری از شرکت های داخلی و خارجی است.  پیاده سازی وایت لیبل برای فروش و استفاده از محصولات و خدمات موجود در بازار گاهی باعث می شود برخی از شرکت ها یا یک صنف کاری، نام تجاری (آرم) خود را از محصول نهایی حذف، و آن را جایگزین نام تجاری و هویت درخواست شده توسط خریدار کنند؛ به این صورت افراد محصول شرکتی را خریداری می کنند که آرم آن روی محصول درج شده است .

وایت لیبل نوعی وبسایت ساده ی طراحی شده است که به عنوان نمایندگی فروش و عرضه خدمات و محصولات به صورت آنلاین در محیط اینترنت شناخته می شود.  این وبسایت تحت یک قالب آماده در قسمت جستجوگر و رزرواسیون سایت مربوطه طراحی شده و خدمات بسیاری را به کاربران عرضه می کند. شرکت های تجاری مختلف با قرار دادن نام تجاری و برند خود در سایت طراحی شده آماده درآمد زایی و فروش بیشتر محصولات هستند و کاربران به راحتی در محیط کار یا خانه تنها از طریق مراجعه به این سایت با نام و نشان مورد نظر، خریدشان را انجام داده و منافع و سود حاصل از این خرید و فروش بین کاربر و شرکت انتخابی تقسیم خواهد شد. همچنین باید بدانیم که پیاده سازی و اجرای این بخش از رزرواسیون نسبت به وب سرویس ایران ایر قابلیت و کاربرد زیادی نداشته و تنها به منظور رزرو و فروش آنلاین خدمات مورد نظر ایجاد شده است. این کار ضمن حفظ سرمایه، وقت و انرژی کمتری را از کارکنان شرکت خواهد گرفت.

سرویس وایت لیبل به عنوان فاکتوری بسیار مهم و مناسب در عرصه رقابت تجاری شناخته شده و شرکت های مختلف با نام و برند مختص خود از آن برای فروش و عرضه خدمات به صورت  آنلاین استفاده می کنند. این سرویس هزینه ی کمتری را برای بکارگیری لایسنس نیاز داشته و استفاده از آن بدون شک باعث کاهش هزینه های اضافی در تولید یا استخدام نیروی کار خواهد شد.

 

مزایای استفاده از وایت لیبل  ( white label )

همانطور که در بالا گفته شده پیاده سازی وایت لیبل و وب سرویس پرواز  علاوه بر کاهش هزینه ها، انرژی و وقت یک شرکت یا صنف کاری برای فروش محصولات و خدمات خود با یک نام تجاری ( آرم)، فواید و مزایایی دیگری نیز دارد که ما در این قسمت به صورت مختصر آن را برای شما بیان می کنیم :

تکثیر و افزایش سرعت دیده شدن نام تجاری خود در بازار

با پرداخت یک هزینه مناسب برای استفاده از خدمات متعدد یا محصولات دیگر شرکتهای ثالث در کسب و کار خود، امکان دیده شدن برند و بالا بردن آگاهی عمومی جامعه در خصوص خدمات شرکت و صنف کاری خود خواهید شد.

 

تقویت وفاداری مشتریان به شما

در صورت رضایت و اعتماد مشتریان نسبت به کیفیت محصولات و خدمات دیگر شرکت ها که شما وایت لیبل آن هستید، با هر استفاده از آن محصول و خدمات چون برند تجاری شما بر روی آن درج شده باعث رضایت خاطر و وفاداری آنان به شما خواهد شد.

 

قدرت رقابتی بالا و کسب سود بالاتر و بهره گیری از کار متخصصان

برخی از شرکت ها تخصص لازم در زمینه ارائه محصولات و خدمات با کیفیت را داشته و با عضویت در سامانه وایت لیبل می خواهند محصولاتشان را توسط یک شرکت با یک نام تجاری مشهور به فروش برسانند. بنابراین بسیاری از شرکت های دیگر  تنها با پرداخت هزینه وایت لیبل و درج نام تجاری خود بر روی آن محصولات و خدمات ، از آن ها به شرط تضمین و کیفیت در سایت های اینترنتی خود نام می برند.

 

فراهم کردن امکان فروش یک محصول آزمایش شده

مشارکت با شرکت هایی که عرضه کننده محصولات و خدمات وایت لیبل هستند، کیفیت این محصولات به خوبی از طریق آزمایش بتا، تجدید نظر، عیب یابی و …  سنجیده شده و پس از طی آزمایش های فراوان آماده ورود به بازار هستند. بنابراین شما به راحتی و با صرف هزینه کمتر برای آزمایشات لازم در تولید کالا یا خدمات می توانید آن را به نام خود در بازار به فروش برسانید.

 

حق انتخاب لوکس ترین های موجود در بازار برای عرضه محصولات خود

این صفحه سایت این امکان را به شما می دهد که محصولات مناسب و با کیفیت بسیاری را برای رونق کسب و کارتان انتخاب کنید و از آن به نفع خود بهره ببرید. مثلا در طراحی سایت هتل و سایت برای رزرو بلیط سفرها و تورهای مختلف می توانید از نام لوکس ترین هتل ها و …. به نفع خود بهره برده و با نام شرکت خود آن هتل را در سایت اینترنتی خود به فروش رسانید.

 

برداشتن فشار و انرژی اضافی از روی دوش شما

در صورت نارضایتی مشتری، مسئولیت توسعه، رفع عیوب و مشکلات احتمالی در محصولات و خدمات و به طور کل خدمات پس از فروش به عهده شرکت های ارائه کننده وایت لیبل بوده  و شما هیچ نقشی در آن نخواهید داشت.

 

وایت لیبل سایت اینترنتی خدمات گردشگری شامل چیست؟

وایت لیبل تحولی را در عرصه گردشگری ایجاد کرده است.امروزه اکثر آژانس های مسافرتی و شركت هاي رزرواسيون خدمات گردشگري نیاز به نرم افزار طراحی سایت فروش بلیط هواپیما دارند که به وسیله آن بتوانند خدمات آنلاين و فروش لحظه اي هتل ها، پرواز هاي بين المللي و … را در وبسایت خود توسعه دهند. اين صفحه نرم افزاری موجود در سایت تنها  از طریق دريافت مبالغ مشخص شده به صورت ریالی از كارت هاي شتاب و با صدور فوري بلیط یا رسید رزرو، سایت آژانس هاي گردشگري را به سيستم رزرواسيون آنلاین و مجهز با هزینه ای اندک برای عموم تبديل كرده است. از جمله مزایای استفاده از این صفحه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. امکان رزرو و خرید آنلاین بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما با قابلیت مشاهده انواع شرکت ها و قیمت آنها، یا ساعت و تاریخ آن
  2. امکان رزرو آنلاین هتل ها با قابلیت مشاهده اطلاعات آن ها، از جمله مشخصات ،امکانات و قیمت ، انتخاب تعداد اتاق، نوع اتاق و تاریخ اقامت و…
  3. بالا رفتن سوابق و تعداد فروش خدمات و محصولات باعث پایین آمدن قیمت و حجم فروش شما خواهد شد.
  4. انجام خدمات تخصصی با امکان نوشتن بلاگ توسط شما و ارسال پیامک با نام شما

امکانات وایت لیبل سایت رزرواسیون بلیط ( اتوبوس، قطار، هواپیما ) و هتل ها

برچسب سفید از ساده ترین و در عین حال مرسوم ترین روش های رزرو بلیط و هتل است که اطلاعاتی جامع در خصوص نحوه ارتباط با خرید بلیط و هتل، خدمات و امکانات آن براساس نیاز مشتریان در اختیارشان قرار خواهد داد. راه اندازي اين نوع سيستم ها کمک بزرگی خواهد کرد تا دفاتر گردشگري به شعبه اي 24 ساعته و آنلاین تبدیل شده و خدماتی را در بستری جامع و بين المللي در آن فعال کنند . این کار ضمن اینکه امکان دریافت خدمات لحظه ای در هر نقطه از دنیا برای بازديد كنندگان و مشتريان در خانه يا محل كارشان فراهم خواهد کرد؛ اطلاعات مفيد دیگری از مقاصد و ساير خدمات سایت در اختیار عموم قرار خواهد داد.

  • امکان نمایش، رزرو و خرید بلیط در همان لحظه به همراه دریافت بلیط با لوگو و سربرگ شما
  • امکان ثبت نام کاربران
  • رزرواسیون هتل های داخلی و خارجی
  • گزارش فروش بلیط
  • فهرست تراکنش ها
  • استرداد آنلاین بلیط ها و هتل ها تحت شرایط تعیین شده
  • پنل مدیریت و حسابداری

برگرفته از وب سایت شرکت سیتی نت https://citynet.ir/

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *