بلیط هواپیما تهران

بلیط هواپیما تهران

شخصی‌سازی شده و سفارشی فراهم کرد.

2010 همانطور که وارد دهه اخیر تاریخ خود می شویم، به راحتی می توان دید  بلیط هواپیما تهران مشهد که چشم انداز هوانوردی همچنان با شرایط و اولویت های متغیر بازار سازگار است. با توجه به پایداری در خط مقدم ذهن افراد و شرکت ها، میانگین سنی یک جت تجاری کاهش می یابد زیرا مدل های جدید برای رعایت مقررات زیست محیطی سخت گیرانه تر وارد مرحله تولید می شوند. Lear 75 و Legacy 500 اولین پروازهای خود را با هواپیماهای آرام و کم مصرف در آغاز دهه به مسافران ارائه می دهند. بعداً در این دهه، ما طرح جبران کربن خود را راه‌اندازی کردیم تا به مشاغل و افراد این فرصت را بدهیم که با جبران انتشار کربن خود، جبران کنند.

ما در چند وقت اخیر عرضه محصولات خود را حتی بیشتر گسترش دادیم و بخش بلیط هواپیما  ایمنی و امنیت Air Partner با خرید Baines Simmons، SafeSkys و Redline Assured Security به مجموعه ما اضافه شد. به عنوان یک نتیجه از رشد مداوم ما، ما به محله مرکزی فعلی خود در نزدیکی ساختمان ترمینال قدیمی زنبور عسل در فرودگاه گاتویک نقل مکان کردیم.

به جرات می توان گفت، هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند که چگونه این دهه با همه گیری کووید-19 که چشم انداز هوانوردی را برای همیشه تغییر می دهد، به پایان می رسد. هر چالشی که در آینده با ما روبرو شود، مطمئن هستیم که می‌توانیم وفق دهیم و رشد کنیم و قوی‌تر ظاهر شویم. ما از شما برای حمایت مداوم شما سپاسگزاریم و مشتاقانه منتظر 60 سال دیگر از ارائه کارهای خارق العاده هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *