آشنایی با بهترین افزونه های نمایش ویدئو در وردپرس

آشنایی با بهترین افزونه های نمایش ویدئو در وردپرس

شما در حال مطالعه نوشته‌ای از وب‌سایت آزانس دیجیتال مارکتینگ دیاکوبین، از طریق فید هستید.

اگر می‌خواهید از طریق سایت‌هایی مانند یوتوب و ویمئو یا هر پلتفرم ویدیویی دیگری به سایت وردپرسی خود ویدیو اضافه کنید؛ ساده‌ترین راه این است که کد جاسازی شده آن را کپی و در سایت جایگذاری کرده و آن را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید. با این وجود این روش کارآمدترین راه برای انجام این کار نیست. اگر می‌خواهید در وقت خود صرفه‌جویی کنید و از ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند ساخت گالری ویدئویی یا لایت باکس‌ها استفاده کنید، باید یک افزونه ویدیویی روی وردپرس خود نصب کنید. در این مقاله ۸ افزونه وردپرسی که برای به اشتراک گذاشتن فایل‌های ویدیویی طراحی شده اند را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید نحوه نمایش این فایل‌ها در وب‌سایت‌تان را به راحتی تنظیم کنید. پس برای آشنایی با افزونه های نمایش ویدئو در وردپرس با ما همراه شوید.

بهترین افزونه های نمایش ویدئو در وردپرس

Envira Gallery

پلاگین Envira Gallery بهترین افزونه ساخت گالری ویدیویی در وردپرس با قابلیت فیلمبرداری است. این برنامه با یک Addon Videos ارائه شده است که به شما امکان می‌دهد تا گالری‌هایی مختلفی از ویدیوهای یوتوب و ویستیا را در وردپرس خودتان ایجاد کنید. این افزونه امکانات پیشرفته زیادی از جمله نمایش فیلم‌ها در گالری، باز کردن آنها در لایت باکس و … را دارد.

کافی است که ویجت آن را به هر منطقه‌ای که آماده است بکشید و رها کنید تا یک گالری در آنجا نمایش داده شود. البته می‌توانید از کد کوتاه نیز برای نمایش فیلم‌ها در مکان مورد نظر خود استفاده کنید.

YouTube Showcase

YouTube Showcase یک افزونه ساده برای استفاده از ویدئوهای یوتوب در وردپرس است که انواع پست‌های سفارشی را برای فیلم‌ها ایجاد می‌کند. با استفاده از این پلاگین می‌توانید دسته‌ها و تگ‌های مختلفی را به فیلم‌های خود اضافه کرده و ویدئوهای خاص را برجسته‌تر کنید. حتی پس از نصب این افزونه، به صورت اتوماتیک یک صفحه گالری ویدیو برای شما ایجاد خواهد شد.

YouTube Simple Gallery

افزونه YouTube Simple Gallery به شما امکان می‌دهد از انواع پست‌های سفارشی برای افزودن فیلم و طبقه‌بندی آنها استفاده کنید. استفاده از این پلاگین یک کد کوتاه تولید می‌کند که می‌توانید در هر نقطه‌ای از صفحه ویرایشگر پست خود آن را قرار داده و گالری از ویدیوهای یوتوب درست کنید. در این افزونه ویدیوها در یک پنجره پاپ‌آپ لایت باکس باز می‌شوند. همچنین می‌توانید با استفاده از این پلاگین رایگان، اندازه فیلم و تصویر را تنظیم کنید.

WordPress Video Gallery

افزونه WordPress Video Gallery از ویژگی‌های پیشرفته برخوردار است و از یک پخش‌کننده HD .flv داخلی برای نمایش فیلم‌های شما با کیفیت HD استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید فیلم‌هایی که اخیرا نمایش داده شده‌اند، فیلم‌های محبوب و فیلم‌های برجسته را نیز در آن نمایش دهید. این پلاگین شامل پوسته‌های سفارشی و گزینه‌های سفارشی‌سازی دیگر است. به همین دلیل دست شما را برای تنوع باز می‌گذارد.

بهترین افزونه های نمایش ویدئو در وردپرس

بهترین افزونه های نمایش ویدئو در وردپرس

YourChannel

اگر یک کانال یوتوب را مدیریت می‌کنید یا به جمع‌آوری ویدیو علاقه دارید، افزونه YourChannel برای شما عالی است. با استفاده از این افزونه می‌توانید بدون نیاز به فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند اضافی، وب‌سایت خود را به یک پلت فرم ویدیویی تبدیل کنید. چرا که با نصب این پلاگین بازدیدکنندگان شما می‌توانند کانال یوتوب‌تان را بدون اینکه مجبور به ترک وب‌سایت شما شوند تماشا کنند.

uTubeVideo Gallery

افزونه uTubeVideo Gallery به شما این امکان را می‌دهد که گالری‌های ویدیوهای یوتوب خود را در هر پست یا صفحه از وب‌سایت خود نمایش دهید. این افزونه همچنین به طور خودکار تام‌نیل‌هایی (thumbnails) را برای ویدیوهای شما ساخته و آنها را در سایت وردپرس ذخیره می‌کند تا صفحه شما سریعتر بارگیری شود.

Workbox Video from Vimeo & YouTube Plugin

Workbox Video from Vimeo & YouTube Plugin به شما این امکان را می‌دهد که با قرار دادن URL ویدیو، در هر صفحه یک گالری ویدیویی ایجاد کنید. این افروزنه با پلتفرم‌هایی مانند یوتوب، ویمئوو و ویستیا همخوانی دارد.

شما می‌توانید ترتیب فیلم‌های خود را به هر شکلی که می‌خواهید مرتب کنید و می‌توانید با استفاده از کد کوتاه، گالری‌های خود را در هر کجایی که می‌خواهید نمایش دهید. به این نکته توجه کنید که این افزونه برای کاربران پیشرفته‌تر طراحی شده است.

Ultimate Video Gallery

افزونه Ultimate Video Gallery به سرعت و به راحتی گالری‌هایی را به سایت وردپرس شما اضافه می‌کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL ویدیو را کپی و پیست کنید. به این ترتیب افزونه به طور خودکار جزئیات را از یوتوب بارگیری می‌کند. با این افزونه می‌توانید چندین گالری نامحدود ایجاد کنید. این پلاگین از گوشی‌های هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

نتیجه‌گیری

با این وجود سوال اصلی اینجاست که کدامیک از این افزونه های نمایش ویدئو در وردپرس برای ما مناسب است؟ پاسخ این سوال بستگی به نیازتان دارد. شما با مطالعه جزئیات این پلاگین‌ها، می‌توانید افزونه مورد نیاز و مناسب برای شرایط سایت‌تان را انتخاب کنید.

در کل به غیر از کپی کردن و جایگذاری کد جاسازی شده، روش بسیار بهتری برای اضافه کردن فیلم به سایت‌هایی که از وردپرس به عنوان CMS خود استفاده می‌کنند وجود دارد. این افزونه‌های وردپرس به شما امکان می‌دهند که با دسترسی به گزینه‌های شخصی‌سازی و بدون اضافه کردن یک خط کد به سایت خود، گالری‌های ویدیویی زیادی را تولید کنید. بنابراین اگر می‌خواهید از نظر ظاهری و فنی در سایت خود تحولی ایجاد کنید، یکی از موارد فوق را که متناسب با نیازهای خاص شما باشد انتخاب کرده و روی وردپرس سایت‌تان نصب کنید.

نوشته آشنایی با بهترین افزونه های نمایش ویدئو در وردپرس اولین بار در دیاکوبین. پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *